29 Ağustos 2012 Çarşamba

Ece Hanım Sade Kahve'de Çekiliş Yapıyor :)


Merhabalar ,umuyorum güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur.Bayramın rehavetine kapılan ben elimi eteğimi ev işlerinden çekip melankolik bir şekilde evde takılıyorken Ece Hanım'dan beni mutlu edebilecek bir post yayımlıyorum.

Ece Hanım Sade Kahve blogunun sahibesi, İzmirli, Ecem ve Arda'nın da annesi bir veteriner :)Blogunda hoş bir çekiliş düzenliyor ve sonucunda üç adet yukarıdaki vintage sayılabilecek kırlentten hediye ediyor.

Fikir oldukça hoş umuyorum güzel bir şeyler duymaya ihtiyacımın olduğu şu günlerde çekilişten benim ismim çıkar :)

Henüz amatör bir bloggerım ancak belki ben de hoş hediyelerle bir çekiliş yapabilirim.

Hoşçakalın !

5 yorum:

  1. Sevgili Burcu senden özel bir ricam olucak lütfen Ece hanım deme resmi dairede gibi hissediyorum kendimi kasıyorum. Boool şans diliyorum sana. birde kelime dogrulamayı kaldırırsan blogundan daha cok yorum alırsın.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Ece ,abla dememi de istemezsin diye düşündüm :) Teşekkür ederim , sana da kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Deme Ece kafı. sana bir mail attım cevap bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ne harika bi haber...
    Böyle güzel şeylerle insanın blogtan çıkası gelmiyor hiç :) Öncelikle sana bol şans bakarsın rakiben olurum ve senin aracılığınla da Sevgli Ece'ye küçük bi teşekkür bu etkinlik için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar artık evimizden bir parça gibi oldu,hediyeler göndermek de ayrı bir güzellik tabi Büşra. Bakalım zaman ne gösterir :)

      Sil