13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bu Virüse Dikkat :Duck Face


Günlerdir beni rahatsız eden bir konuya parmak basmak ve hatta çığlık atmak istiyorum .
Her gün bir yeni icatla karşımıza çıkan cici ergenlerimize şimdi de duck face virüsü bulaştı.Ne oldu nereden bulaştı,belirtileri nedir,evladımızı kurtarabilecek miyiz doktor bey ve dahası ...


Bilirsiniz bir ara da banyoda telefonu aynada göstererek poz verme modası vardı tam kurtulduk diyordik ki şimdi de bu türedi.

Merak mı ediyorsunuz ? Deneyelim :

* İlk adım 

Dudaklarınızı olabildiğince büzün,büzün yoo olmadı daha da evet tıpkı bir ördek gibi güzeel,henüz bitmedi

*İkinci Adım

 Hemen elinize geçen en fiyakalı telefon,web cam vb. ile zafer işareti yapın ve anlamsızca somurtun.




Evet işlem tamam ! Hayır kızlarımız bu dudak pozunu vererek Angelina Jolie olduklarını filan mı sanıyorlar inanın bilemedim.Hadi kızları geçtim ya  erkekler sizin amacınız ne cidden ?

Belirtiler çok açık gençlerimizi yalnız bırakmayalım ve tehlikeli aletlerden uzak tutalım (webcam,digital fotoğraf makinesi,telefon).Bunlar farklı semptomlar halinde öncelikle dikkat çekme amacı taşıyarak ortaya çıkıyor.Bir sonraki adım yalnız kalmayla oluyor ve tabi reklam kokan hareketler bunlar dedirtecek diğerleri.

Hayır bu gençler sonra beğenildim sanıp fotoğrafçılığa merak sarıyorlar aman orada dikkat çünkü bu defa da  makine arkası bir göz kısılarak çekilmiş fotoğraflar karşımıza çıkıyor ki bir de profil fotoğrafı yapıyorlar oraya hiç girmiyorum.(Sözümüz gerçek fotoğraf meraklılarına değil.)
Bu anlamsızlığa lütfen varsa evdeki kardeşlerinizden,çocuklarınızdan,kuzenlerinizden başlayarak son verelim.Ünlü bir düşünürün de dediği gibi "size sahip sesleniyorum ergenimize sahip çıkalım"








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder