26 Ağustos 2012 Pazar

Bu Adama Kulak Verin -Sergio Cammariere



Sergio Cammariere abimiz bir İtalyan.1960 doğumlu ve piyanist, aynı zamanda jazz sanatçısı. Kendisini yakın zamanda keşfettim ve müziklerini çok beğendim özellikle kliplerinin farklı bir havası olduğunu hissettim.



Şimdiye kadar yedi albüm yapmış. Meşhur İtalyan şarkıcı Rino Gaetono ile de uzaktan akrabaymış.


Piyanonun hep farklı ve asil bir havası olduğunu düşünmüşümdür ve Sergio Cammariere de gerek tarzıyla gerekse müziğiyle bunu hissettiriyor.


Kendisine ait resmi sitesine de buradan ulaşabilirsiniz. Bu kadar iyi bir sanatçının twitter hesabının aktif olmayışını da oldukça yadırgadım doğrusu. 



Ben sanatçıyı Senti şarkısıyla tanıdım ve bu parçadan kopamıyorum internette yapacak bir şey bulamadıkça durup durup dinlerim. Bu arada tam şu anda odamdan Sentio amcanın sesleri yükselirken yan apartmanda da Ankaralı namıklar yaseminler adını bilemediğim insanların şarkıları yükseliyor, belki de sesi açmalıyım bilemiyorum.Şimdi sizi Sergio ile baş başa bırakıyorum.  Aşağıda da bir parçasını paylaşıyorum bakalım siz beğenecek misiniz ? 

İyi Dinlemeler !









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder