26 Temmuz 2012 Perşembe

Bir Puzzle Günlügü


Merhaba ,size yine sıcak hatta çok sıcak bir günden bildiriyorum.Terlemek ile bütünleşmiş parmaklarım klavyeye basmakta tereddütler yaşamıyor neyse ki.Elimizde bir adet hali hazırda bitmeyi bekleyen bir puzzle'ımız var.
Biraz ondan ve de hikayesinden bahsedeyim size.Puzzle'ı yaklaşık bir ay önce (belki de fazlası) aldık.Yeni bir üründü ve fazlasıyla beğenmiştik kaçırmak istemedik.Bu üçüncü puzzle'ımız bu arada diğer ikisi çerçeveli bir halde salon duvarımızı süslüyor.
Gel gelelim bu üçüncü öyle zor ki sıcak günde de çekilmez hal alıyor yapması.Elimden geleni yaptığım halde eşimin en zor dediği kısım olan orta bölmeyi bitirdim fakat baş ve sonu sanki daha zor.

Puzzle'ın adı : Diner At Mac's Restaurant

Parça Adedi : 1000

Marka : Educa

Bitiremedim bari neresiymiş bu yer bir internetten bakayım derken şu bilgiyi buldum.
Bu yer Amerika'nın Massachusetts eyaletinde 1952 yılında kurulmuş bir vagon lokanta imiş.Ve dışı paslanmaz çelik olan bu lokanta yıllardır ayakta durup kısa adı NRHP (National Register of Historic Places ) yani ulusal tarihi yapılar listesine girmiş.

Al Mac Lokantası :)


Lokantanın İçinden Bir Görüntü


Eyalet başkanları gelip orada yemek yemiş velhasıl kelam yolunuz Amerika'ya düşerse gelip Massachusetts'e uğrayın ve Al Mac's Diner'de bi yemek yiyin hiç olmadı bir kahve için :)
Gelelim puzzle 'a. Ev ahalisi topluca el atsak bu iş biter.Ve umuyorum çerçeveli haliyle sizlerle paylaşırım.Şimdilikse günde bir ya da iki parça takmayı büyük başarı sayıyorum.Her parça birbirinin aynı renklerde olunca geriye her birini denemek kalıyor.Hırs yapıp acilen ayak altından kaldırmalıyım :)


Hoşçakalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder