21 Ocak 2013 Pazartesi



Merhaba,

Bugün size pencere kenarındaki şu efsunlu kız olarak sesleniyorum.


Kış geldi kar da yağdı ama işte bi tatsızlık var dercesine
baharı bekliyorum. Yemeklerle arama set çekmedim tabi bu arada. Her ne kadar artık fotoğraflamak istemesem de geçen zaman içinde şam tatlısı bile yaptım(ilk kez). Kar tatili nedeniyle ertelenen ah şu iki sınav da olmasaydı desem de rahatlığa vurdurup yazı bile yazabiliyorum şu anda.

Sevdiğinden ayrı düşen bir kızın rolünü oynuyorum çünkü şu sıralar onun da rahatlığı var üzerimde. Değil iki beş sınava bile girebilirim yarın yeter ki zaman geçsin.

Esas oğlan İlahi yönetmenin ona biçtiği rol nedeniyle bir süre yanımda değil mesela ve yine mesela ben günleri sayıyormuşum. Pehh olacak iş değil yok yok siz bu filmi izlemeyin alttaki müziği dinleyin ben bu sese hayran kaldım.

Lejla Jusic söylüyor efenim; 

Sevemez Kimse Seni ... 

Alkışlarınızla 





4 yorum:

  1. ne güzel bir çizim. size mi ait?
    blogunuza da bayıldım!! bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ait olmasını çok isterdim ama değil ne yazık ki, teşekkür ederim entel kedi :)

      Sil
  2. Bir sonraki yazıya yorum yapmaktı niyetim ama kısmet buna oldu lakin yorum yerini bulamadım :)
    bloğunuzu çok sevdim , izlemeye de aldım , güzel yazılarınızın dışa vurumunun takipcisi olacağım bana da beklerim .. sevgiler

    YanıtlaSil