28 Temmuz 2012 Cumartesi

Tavada Milföy ve Bir Sahur Daha




Merhaba yine yeni yeniden...Bu gece sahur için klasiğin ötesinde laf aramızda biraz da kolay olsun diye değişik tarifler düşünürken acaba tavada milföy yapsam nasıl olur diye düşündüm sonra da hemen internetten arattım meğer hakikaten varmış böyle bir tarif.


Gelenek ve kültür yumağımızı mahallemizde yaşatmamıza vesile olan sevgili davulcumuz 02.02 de kapımızın önünden geçerken artık karnım zil çalıyor biraz da uyumakta zorlanıyordum.Tarif de kafama yattığına göre sahur hazırlığı beni beklerdi öyleyse.

  Malzemeler :

 * Milföy hamuru (benimki hazırdı)

*Geniş bir tava


Yapılışı :

Her şey öylesine kolay ki yapılışı yazmam bile anlamsız belki de tek yapmamız gereken zaten kendinden yağlı milföy hamurlarını kare kare tavaya dizmek ve orta ateşte pişirmek.İçleri hamur kalmasın diye ben tekrardan ikiye ayırdım (incelttim).Böylece arkalı önlü kızaran milföyler tam bir katmer havasına büründü :)


Gelelim güzel bir çay,bir dilim beyaz peynir,domates ve salatalık ekibine.Bunlar da sofranın diğer güzellikleriydi,tadı harikaydı :)

Afiyet Olsun !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder